2016. november 20., vasárnap

3 éves a blog :)

Sziasztok:)
Szörnyű, hogy elfelejtettem a blog születésnapját :/ Hiszen november 4-én volt 3 éves a blog. 
Ha jól emlékszem még 14 évesen röppent fel bennem a gondolat, hogy ideje lenne újra egy "kis kuckót" vezetni, mert régebben voltak különböző blogjaim,oldalaim. A barátnőmnek köszönhetem, hogy elindítottam a Mazsola Világot, ami már 3 éves. Nehéz felfogni, hogy már ennyi idős.. olyan mintha csak most indítottam volna el.. Sajnos a kezdeti lelkesedés az nagyon aláfagyott az utóbbi időben :/ Régebben rengeteg időm volt, most már sajnos kevesebb, amit rettenetesen sajnálok.
A körmeimet is ritkábban festem, most már egy manikűrt kb.1 hétig viselek vagy addig amíg le nem kopik. Idejét se tudom, hogy mikor vettem úgy igazán körömlakkot. 
De meg kell nektek köszönnöm, hogy ezek ellenére sem hagytátok el a blogot és nem iratkoztatok le.
Köszönöm szépen :)

Egy kis összesítőt hoztam, mint a előző évekhez hasonlóan.
Összesen: 121-en követitek a blogot, köszönöm nektek :)
Bloglovinon: 47-en :)
Az összes oldalmegtekintés pedig: 64,726 ami számomra rengeteg. Amin meglepődtem, hogy friss bejegyzések ellenére is sokan olvassák a blogot.
Mik voltak a legtöbbet megnézett bejegyzések:
2014. aug. 12., 4 megjegyzés
554
2014. nov. 5., 60 megjegyzés
539
2015. aug. 1., 10 megjegyzés
318
2015. aug. 24., 6 megjegyzés
288
2014. dec. 18., 16 megjegyzés
263


2 megjegyzés:

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!