2013. november 24., vasárnap

Ajándékötletek saját kezűleg

Tudom , még 1 hónap van karácsonyig , azért érdemes hamar beszerezni az ajándékokat vagy elkészíteni.
Olyan ötleteket hoztam , amik saját kezűleg el lehet készíteni.
Én saját kezűleg szoktam elkészíteni az ajándékokat a szüleimnek és a nagyszüleimnek .
Szerintem a saját kezűleg készült dolgok sokkal jobbak mint egy iphone .
El is kezdem

1. Gyertya készítés

Magunk is tudunk gyertyát készíteni .
Ezen a linken megtudjátok nézni : http://www.nlcafe.hu/otthon/20011030/gyertyakeszites/

2. Fotókollázs

Válogass ki a kedvenc fényképeidből néhányat és egy karton papírra ragaszt fel.
Vagy picasan készítsd el .

3. Szaloncukor

Vagy veszel aszalt gyümölcsöt és teszel bele marcipánt , majd becsomagolod .

4. Kötött holmi készítése 


Aki szeret a kötött holmikat , annak szuper választás.

5. Hógömb készítése

Itt megtalálhatod ,h hogyan kell elkészíteni :http://www.femina.hu/karacsony/kepes_cikkek/hogomb_keszitese

Forrás: google.hu

Remélem azért sikerült 1-2 ötletet adnom nektek :)

6 megjegyzés:

  1. Szupii :) Én is gondolkodom, hogy csinálok ajándékötletes bejegyzést, de nem komizott senki, hogy szeretné :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi , azért készítsd el , mert én kíváncsi vagyok

      Törlés
  2. Ezek mind szuper ötletek, a saját készítésű ajándék igen szívmelengető annak is aki készíti és annak is aki kapja :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszenek ezek az ötletek, köszi, jó poszt lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) Mikorra várható nálad bejegyzés ??

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!