2013. november 24., vasárnap

Diy gyűrű és fülbevaló

Most is Diy hoztam nektek . Sok blogon és oldalon láttam ,h a körömlakkokat már is felhasználják .
Én eddig gyűrűre és fülbevalóra használtam .
Sok körömlakkom van , egy kicsit nehéz volt a választás , hogy melyik is válasszam .
Mutatom is a képeket

Eddig 3 fülbevalót készítettem el . Egy pirosat , egy lilát és egy zöldet .
Úgy kezdem el ,h  a fülbevalókat beszúrtam gyurmába és már festettem is.Csillámos fedőlakkot is tehettek rá


Természetesen ugyan így készítettem el a gyűrűt is .Nekem mind tetszenek , ajánlom nektek is :) !!

Ti már készítettek el körömlakk felhasználásával valamit ??


4 megjegyzés:

  1. Húsvéti tojást - jó lett egyébként :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És jól sikerült ?? Köszi

      Törlés
    2. Igen, kifújt tojásokat pöttyöztem be mindenféle tarka-barka lakkal, jópofa volt, szerintem karácsonyfadíszt is lehetne így csinálni csak nem tojásból persze :)

      Törlés
    3. Jó ötlet :) Lehet , h kipróbálom :)

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!