2013. november 23., szombat

Szívecskés Manikűr

Tőlem nem sok mintás manikűrt láttatok , hanem inákbb teszteket . De ezt szeretném megváltoztatni , ezért ma egy szívecskés manikűrrel készültem nektek :)
A szívecskés manikűrhöz ezeket használtam :


~ Nyc 216 Central Park
~ Rose Nail 006
~ Moyra 01
~ pontozó is használtam ( itt megnézhetitek a pontozókra ötleteket )


A mutatóujjamra készítettem el a szívecskét , hát nem a legszebb lett .
A középsőre egy vonalat és 2 pöttyöt . A gyűrűsujjamra pedig sima pöttyöket készítettem .
Ezeket mind pontozóval készültek .

Ti szoktatok szívecskés manikűrt készíteni ??

2 megjegyzés:

  1. Aranyos :) Utoljára a Szivárvány körömkihívás Pink állomásán festettem szivecskét, szépek együtt ezek a színek.

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!