2013. november 23., szombat

Heti Kedvencek 3

Ismét eltelt 1 hét és újra itt a heti kedvencek. Nem szaporítanám tovább a szót .

1. Köröm

Egyik legkedvencebb technikám az ombre .
Hamarosan fogok nektek készíteni .

2.Cukiság

Amikor megláttam , tudtam ,h ez ide fog kerülni.

3.Haj

Imádom a fonott hajat , annyira gyönyörű.
Én mindig meglesem , hogyha valakinek be van fonva haja.

4.Outfit

Nagyon szeretem az ingeket , egy nyaklánccal olyan csinos és elegáns tud lenni.

5.Zene

Katy Perry , kedvenc énekesnőm , éneklése fantasztikus szerintem .
http://www.youtube.com/watch?v=CevxZvSJLk8

6. Ékszer


Nekem nagyon bejönnek a baglyos dolgok , sajnos nyakláncom nincs , csak karkötőm .

7. Körömtechnika

Annyira édes , és a köröm kihívásban tökéletes lesz .
Cukiiii

Remélem tetszett nektek :) 

2 megjegyzés:

  1. Jajj de aranyos ez a rénszarvasos manikűr, hamarosan aktuális lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik , azért is raktam ki . Hátha valaki ihletet merít belőle

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!