2013. december 26., csütörtök

Az első díjam

Nagyon szépen köszönöm Rékának ezt a díjat !! Ez életem első díja :)


Szabályok :

~ Tedd ki a képet !
~ Írj 11 dolgot magadról!
~ Válaszolj 11 kérdésre !
~Írj 11 kérdést !
~ Küldd tovább 11 embernek !

11 dolog rólam:
1. Imádom a kutyákat , 3 kutyám is van .
2. Imádom a forrócsokit , ami mogyorós 
3.  Egyke vagyok , vagyis nincs testvérem
4. Kiskoromba mindig állatorvos szerettem volna lenni .
5. A horoszkópom rák .
6. Utálom a káposztát és a kelbimbót .
7. Kedvenc ételem a pulyka gordon rizzsel .
8. Édesszájú vagyok , jöhet bármi ami édes .
9. Van egy közös fotóm a Dupla KáVéval 
10. Mai napig megnézem a Magyar Népmeséket .
11. Kedvenc városom Pirán , Szlovéniában található.

Réka kérdései:
1.Hány darab lakkod van ?? talán kb 80 .
2. Faluban vagy Városban élsz ? Szeretsz ott élni ? Városban élek , én szeretek ott élni , mindenki barátságos.
3. Sorolj fel 5 dolgot , amit a legszívesebben csinálsz ? 1. Körömlakkozok 2. Rajzolok 3. Blogot írok
4. Barátaimmal vagyok 5. szeretek sütni
4. Mi a kedvenc könyved , filmed ? Kedvenc Könyvem : Szofi élete , Kedvenc Filmem : sok van
5. Szoktál sütni főzni ? Igen és nagyon szeretek
6. Mi a legdrágább dolog , amire valaha eddig költöttél ?? hááát , nem is tudom .....
7. Mi a véleményed a tetoválásokról ? Szerintem jó dolog , nekem tetszenek a kis picik , amit könnyedén el lehet takarni .
8. Szerinted mi az álom meló ? Szerintem gyerekekre vigyázni
9. Melyik az a körömlakk , amit ha tennéd ebben a pillanatban megvennél ? Talán egy Opi lakk lenne
10. Milyen színű a szobád fala ? olyan narancssárgás
11. Kedvenc parfümöd ?? Avon Pretty Fabulons

Az én kérdéseim 
1. Van háziállatod ? Ha igen mi a neve ??
2. Kedvenc smink márkád ??
3. Mi a kedvenc körömlakkod ??
4. Ha lenne 1 millió forintod mire költenéd ??
5. Mi a kedvenc sorozatod ??
6. Melyik a kedvenc ünneped ??
7. Van példaképed ? Ha igen ki az ??
8. Kedvenc zene számod ??
9. Mi a horoszkópod ??
10. Műfenyő vagy igazi ??
11. Melyik a kedvenc tantárgyad ?

11 ember 
1. Rebeka
2. Bellala
3. Noémi
4. Lauren
5.Alíz
6.Vica

Sajnos többet nem tudtam , mivel sokaknak van már ilyen díjuk .
Remélem nem baj :) .

6 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy kitöltötted, tetszettek a válaszok! :) Az O.P.I lakkban, és a tetoválásokban egyetértünk. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó kérdéseket írtál , öröm volt kitölteni :)

      Törlés
  2. Köszönöm a díjat, nagyon örülök neki :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm én is a díjat! :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!