2013. december 31., kedd

Az év utolsó tesztje és manikűrje

Nagyon kíváncsi voltam ,h hogyan teljesít az első Essie lakkom , aminek a neve  831 Nice Package. Most vettem életemben először 1000 Ft-nál drágább lakkot . A boltban talán öt árnyalat volt kapható.Azt már írtam nektek ,h az ausztriai Müllerben és a Bipában ennek a kétszereséért veheted meg.Olyan árnyalatot akartam választani , ami még nincs a gyűjteményemben , így ő lett a kiválasztott.
Az üvege 13,5 ml lakkot tartalmaz , Nekem nagyon tetszik a kinézete , egyszerű de nagyszerű. Az ecsete vékony és kicsi , de ennek ellenére is könnyedén tudtam használni a körmeimen .Próbáltam minél jobb képeket készíteni , h lássátok a csodálatos színét , a körmeimen 2 réteg látható.
Annyira különleges színe van , örülök ,h megvettem :) IMÁDOM :3 <3 Tartósságáról még nem tudok beszélni , mert csak most kentem fel a körmeimre . Ő szerepelni fog majd a Januári kihívásban :) A kis ujjamon sajnos elrontottam , bocsi.

Nektek is ajánlom ezt a szépséget :)
BÚÉK !!
Én ezzel a lakkal köszöntöm az új évet:) !!


2 megjegyzés:

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!