2013. december 22., vasárnap

Heti Kedvencek 7

Mivel már néhány nap van karácsonyig , ezért a heti kedvencekben , csak karácsonnyal kapcsolatos dolgokat fogtok látni . Remélem tetszik :)

1. Köröm
Ismételten egy magyar bloggerina körmére esett a választásom , ez a gyönyörűség Mdolla alkotása .
Nekem nagyon tetszik :) 

2. Cukiság
Ötletes :) Cukkancs :)

3. Haj
Tudjátok melyik filmből van ?? :D :)

4. Outfit
Annyira cuki az a pulcsi :) Nekem kell egy ilyen :) 

5. Zene
Annyira gyönyörűen énekel :) Kedvenc Karácsonyi számom 

6. Ékszer
Tökéletes karácsonyi ajándék :)

7. Körömtechnika

Kellemes Ünnepeket nektek és családotoknak :) !!

2 megjegyzés:

  1. oh hát köszönöm szépen :) nagyon kedves vagy:)
    ezt a szivecskés mintát én is próbáltam,és nem is olyan egyszerá mint amilyennek tűnik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit :)
      Én is próbáltam , de nekem nem sikerült :( talán legközelebb .

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!