2013. december 24., kedd

Karácsonyi Körömkihívás 2013 Karácsonyfa

Már az utolsó előtti témánál vagyunk , sajnos csak 1 van még hátra :( .
De most maradjunk a mai témánál ami nem más mint a karácsonyfa . Mi a karácsonyfát 24-én díszítjük fel , előtte nap a nagymamámnál díszítek .
Zöld francia manikűrt készítettem erre az alkalomra , nézzétek azt el nekem ,h nem használtam semmilyen sablont se pedig celluxot a francia manikűrhöz . Úgy ,h nem valami pontosra sikeredett .
Az Essence 151-es we rock the green lakkját használtam az összes körmömre . A gyűrűsön egy karácsonyfa látható és a tetején egy csillag , ami új szerzemény :) 

Szeretitek a franciát ??

Boldog Karácsonyt !!



6 megjegyzés:

  1. óóó wow nagyon tetszik:)
    tényleg Te is olyan csillagot használtál mint én:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik! :) Jól sikerült manikűr!

    VálaszTörlés
  3. Én nagyon szeretem a franciát, csak ritkán csinálok. :/ Cuki lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Én csak szeretném a franciát, de a kis bumfordi körmeimen nem mutat jól sajnos :)))

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!