2014. január 13., hétfő

Januári Körömkihívás-Sötét Kék

Kedvenc színem a kék , de így is bajba voltam ,hogy mit is alkossak . Majd eszembe jutott ,hogy van egy kék mozaikos lakkom és még Réka volt rá kíváncsi . Így hát ezt is felhasználtam . Alapnak a Rose&Nail 056-os lakkját használtam , amit a barátnőmtől kapta még Mikulásra . Sajnos a képeken nem látszik.
A Rose&Nail lakk 2 rétegben kentem fel , a mozaik lakkot , pedig csak 1 rétegben. A képeken befigyelnek a  körömlakkjaim  :D .



Van mozaikos lakkotok ??




6 megjegyzés:

  1. Oké, hát kellett egy kis idő, míg rájöttem, hogy a mozaikos lakk nálad a repedezőt jelenti. :) Szerintem jó lett ez a mani, de másik alappal jobban érvényesült volna.
    Amúgy nekem egy darab fekete repedezőm van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bocsi , csak az Avonos üvegen is ez állt rajza . Igazad van , de élőben jobban látszik

      Törlés
  2. Igen, ezek a repedezősök akkor mutatnak jól, ha az alapszín teljesen más, sötétnél világos, világosnál sötét. Nekem több is van, egy fekete, egy arany, egy piros, és egy világoskék is, bár az nem volt az esetem.
    Ugyanilyen Graceland-es cipődobozban tárolom a lakkjaimat, nem nálunk fényképeztél? :)

    VálaszTörlés
  3. Kicsit lehetne elütőbb az alap, de jó lett. :) Én szeretem a repedezős lakkokat, több is van, de csak ritkán használom őket. :D

    VálaszTörlés
  4. Köszi :) Legközelebb megpróbálom másik alappal .

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!