2014. január 12., vasárnap

Piros Rudolf orr :D

Egy teszttel készültem nektek , ami az Essence Happy Holidays kollekciójából van , a neve 02 Run Run Rudolph .A lakkot a fürstenfeldi Müllerben vettem 2,75 Euróért . Tudom ,h már elmúlt a karácsony , de szerettem volna nektek megmutatni ezt a lakkot . A csillámos végét most nem használtam , remélem nem baj . De későbbi manikűrhöz biztos ,h használni fogom . 

A lakkot 2 rétegben kentem fel . A mutatóujjamba véletlenül belenyúltam . Az ecsetével könnyű volt dolgozni
Tartósságáról nem tudok beszélni , mert csak 1 napig volt a körmeimen . Erre a lakkra még nyomdáztam , kíváncsiak lennétek rá ??


Nektek meg van ez a lakk ?? Szeretitek a piros lakkokat ??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!