2014. január 13., hétfő

Vissza kellene vennem a túl sok körömlakkozásból

Amióta meg van a blog , azóta gyengébbek lettek a körmeim , így hát vissza kellene vennem a tempóból.
Igazat megvallva már 3 körmöm letört ( ez nem nagy tragédia , ne értsétek félre) . Volt úgy ,hogy egy nap után  már lemostam a körömlakkot , pedig semmi baja sem volt Vissza kell vennem . Februárba egy körömkihíváson veszek részt és persze a manikűrvadászon és a LPF-en .Úgy gondoltam elkezdek körömápolási posztokat írni . Nektek van bevált trükkötök ?? Megosztanátok ezeket velem ?? Köszi

4 megjegyzés:

  1. japán manikűr
    én hétvégén lakkozok,általában előre kell dolgoznom,mert hétközben erre nincs időm.Amit azt jelenti,hogy egy nap mondjuk 10 manikűrt csinálok. Plusz egyet amit egész héten hordok.Nekem semmi bajom a körmömmel,de a japán manikűr segíteni fog.10 ezer ft de megéri az árát,a profi készlet évekig elég.Szerintem az sem mindegy mivel mosod le a körömlakkot.

    VálaszTörlés
  2. Én hétvégente pihentetni szoktam a körmeimet, nem volt még probléma velük.

    VálaszTörlés
  3. Olívaolaj :) Én legalábbis azt használok. De mellette polírozom őket, és körömerősítő lakkokat használok.
    Nekem ez így rendbe hozta a körmöm teljesen, közel egy éven belül. Erősítőnek a Rimmel Nail Rescue lakkot használom, de most az Eveline 8w1-es lakkját, kúraszerűen kell alkalmazni őket.

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok a tanácsot , biztos kifogom őket próbálni :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!