2014. január 2., csütörtök

Kedvenc téli körömlakkjaim 2014

Megszeretném nektek mutatni ,h télen mi a kedvenc körömlakkjaim. 5 körömlakkot választottam , ezek pedig télies színűek , de van köztük világos is . Azt tudni kell rólam ,h télen én simán kilakkozom a körmeimet egy tavaszias árnyalattal , engem ebben semmi nem akadályoz meg , de most kivételesen sötét színű lakkokat választottam , némelyikről láthattatok tesztet , valamelyikről nem . 
  1. Avon Berry Shimmer: róla már írtam tesztet , nagyon szeretem a színét . 2 rétegben szépen fed .
  2. Essence Colour&Go 156 me&my lover : számomra , az egyik legjobb sand lakk , 2 rétegben szépen fed , a tartóssága 1 hét .
  3. Essence Happy Holidays 03 light up the tree : még nem tudtam róla tesztet írni . hamarosan lesz
  4. Essence Colour&go 151 we rock the green : róla szintén volt teszt .
  5. Jollie France 77 : Ez az egyetlen Jollie France lakkom , ami sötét burgundi szín ( róla is lesz teszt) , de készült már vele manikűr itt.


Nektek mi a kedvenc téli lakkotok ??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!