2014. február 23., vasárnap

CserkoMuffin inspirálta

Ezt a manikűrt még február elején viseltem , amikor megláttam Cserkomuffin blogon ezt a bejegyzést itt.  Mondtam magamnak ,hogy van egy hasonló lakkom , és magában még nem nagyon használtam . Ezt a lakkot már mutattam nektek . A lakk Beauty Women márkától van , számot sajnos nem tudok mondani. Az ára 1 Euró volt. 12 ml csillogást tartalmaz az üvegcse .Nekem nagyon tetszenek a csillogós lakkok , amik bármilyen alkalomra jól mutatnak . Három napig viseltem, ezzel a manikűrrel mentem el a barátnőimmel pizzázni ( február 14-én). A képek napfényben készültek , hiszen lassan itt a jó idő :) . Érdekes , de könnyedén le tudtam mosni az egészet. Szeretitek a csillogós manikűröket ?? Bocsi az árnyékomért.


Tetszik nektek ??



2 megjegyzés:

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!