2014. február 28., péntek

Februári Kedvencek

Számomra gyorsan eltelt ez a hónap , és ismét itt a kedvences poszt. Összesen 5 terméket használtam  a leggyakrabban  ebben a hónapban . 3 körömlakkot , 1 körmös terméket és 1 parfümöt.

Catrice C05 Take It Mint : egy igazi tavaszias lakk, teszt lesz róla :)
Aden 58 és 85 : ezt még a nyereményjátékon nyertem Szilvinél , imádom ezeket a lakkokat , Nail Polish Removal Pen is a szívemhez nőtt , róla is lesz teszt.
A Scentini parfüm is a szívemhez nőzz , pedig először nem nagyon tetszett az illata .

Miközben a kedvenceimet fotóztam , ott volt a kis kutyám Mazsola ( róla nevezetem el a blogot) , aki annyira cukin figyelte engem :) , most mutatok róla először képet .

És holnaptól itt a tavasz :
Legyetek jók :) Sziasztok

9 megjegyzés:

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!