2014. február 12., szerda

Jégkirálynő lakk

Ez a lakk szintén a nyereményemben volt . Életem első Golden Rose lakkja . Annyira örültem neki amikor megláttam. Irigykedve néztem másokat , hogy milyen szép Golden Rose lakk van a birtokukba , de most már nekem is van . Ez a lakk a Matt kollekcióból származik , száma 19 .


Két rétegben kentem fel , elég hamar megszáradt . Az ecsetével könnyedén lehet dolgozni , a kupakját is könnyedén lehet fogni . Tartósságáról még nem tudok nektek beszélni , de már egy napja van a körmeimen és még nem kopott meg . Egy igazi téli szín , én csak jégkirálynőnek neveztem el . Nagyon tetszik nekem ez a matt hatás .

Van Golden Rose lakkotok ?? Tetszik nektek ez a lakk ??

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jól mutat rajtad ez a lakk :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép színe van. Nekem egy darab Golden Rose lakkom van, de azt is még anno Ukrajnában vettem.. azóta nem láttam ilyen márkájú lakkot. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik :) Naillandnál tudsz venni , vagy rendelsz tőlük .

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!