2014. február 11., kedd

Változások és egy kis zsákmány

Azt történt ,hogy a védőnő megkeresett . Azzal , hogy mikor megyek szemvizsgálatra , mivel az egyik szememre homályosabban látok . Szombaton el tudtam menni anyukámmal és kiderült , hogy a rövidlátó vagyok a jobb szememre . A ballal nincs is semmi gond . Így hát a szemüvegesek táborát gyarapítom . Amúgy holnap lesz meg a szemüvegem , egy sötét kék színű darab lesz a tulajdonomba . A balba sima üveg lesz , a jobb padig -0,5 lesz . Remélem nem baj ,h ezt megosztottam veletek :) . Szeretnétek majd látni képet a szemüvegemről ?? A fogyókúrám is sikeres mivel lement már -3 kiló :D .

Lássuk ,hogy mit is zsákmányoltam

Az Ebelin körömlakklemosóira már régóta kíváncsi voltam , mivel nagyon sok jó dolgot hallottam róla , Így hát megkaptam 0,75 Euróért.
Az Essence lakk akciós volt , és ilyen lakkom még soha nem volt . Ára 0,95 Euró volt . A Valentin napi kiadás már kapható Ausztriában , ha érdekel valakit .
Az Avonnak a Scentini parfümjeit nagyon szeretem és amikor megláttam akciósan le kellet csapnom rá.

Közeli kép a lakkról:

Végül vettem egy gatyát is :
10 Euró volt , ami szerintem teljesen megfelel , a Takóban vettem .
Kényelmes , imádom .

Mit vettetek utoljára ?? Van közületek szemüveges ?? 

5 megjegyzés:

  1. Nálunk az egyész család szemüveges, de ez a dioptria ami neked van annyira kevés hogy nem is nagyon kell majd hordanod a szemüveget :) Reméljük nem romlik tovább!

    VálaszTörlés
  2. Anyukám is szemüveges . Azt mondta az optikus ,hogy félévig kötelező hordanom és augusztusba újra kell mennem .
    Köszi:)

    VálaszTörlés
  3. Ez semmi, nekem mindkettő -2,5-ös és még ez még a barátaim között jónak számít :)

    VálaszTörlés
  4. Én egy éve vagyok szemüveges :( Mind a két szemem -0,5-ös :( Ilyen parfümöm nekem is volt csak lilában.. de már elfogyott :( Nagyon szerettem :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( , Neked nem mondták ,hogy félévig hordanod kell egész nap és lehet , hogy javulni fog ??

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!