2014. február 27., csütörtök

Miért is jó blogolni ?? Blog sikeres titkai 1.rész

Egyre több barátnőm kezd el blogot vezetni , de ismerek olyanokat ,hogy a kezdeti lelkesedés elfogy .
Már régóta megfogalmazódtak benne ezek a sorok , és gondoltam adok egy löketet , akik blogot szeretnének indítani . Nekem a löketet a legjobb barátnőm adta , blogja itt. Amint látjátok már lassan 5 hónapos lesz a blog és több mint 7500 megtekintés volt  , aminek rettenetesen örülök . Így hát gondoltam néhány tippet szeretnék nektek leírni.

1. Kitartás: ez a legfontosabb , hiszen ne hagyjuk abba még az elején , ha nem ír nekünk senki hozzászólást.
Higgyétek el enélkül nincs siker !!
2. Jelentkezzünk versenyekre/kihívásokra: ha ilyen kihívásokra jelentkezünk (pl: Márciusi Kihívás), egyre többen fogják megismerni a blogotokat és a munkátokat . Azért ne olyan sok kihívásra jelentkezzünk ,hiszen nem tudjátok még ,hogy mit vállaltatok , elég egy vagy kettő .
3.Ismerjenek meg jobban: Én például nagyon szeretem ,ha a blogíróját megismerhetem személyesebb bejegyzésekből . Ilyen bejegyzések pl: Tag ,Haul
4.Írj más blogokra is hozzászólást: Hiszen így még többen ismerhetnek meg .
5.Mindig fogadd el a tanácsokat , vagy a kritikákat : Mivel ezekből is tanulhatsz , például mikor írják neked , hogy kapcsold ki a szóellenőrzést mivel el megy az ember kedve ezektől , hogy folyton be kell írni a számokat és így nem kapsz hozzászólást . A fényképezésnél fontos , hogy természetes fénynél készítsük a képeket , de persze előfordul ,hogy rossz az idő ezért a szobában kell a képeket elkészítenünk.

Remélem tudtam adni nektek néhány jó tanácsot :)

4 megjegyzés:

  1. Teljes mértékben egyetértek! :-)

    VálaszTörlés
  2. Én két hónapja kezdtem el blogolni, és nem hogy fogyna a lelkesedés, de egyre inkább élvezem. Remélem, hogy még sokáig így lesz. Az általad leírtakkal teljes mértékben egyetértek. :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!