2014. február 26., szerda

Tavaszi Tag


Gondoltam ,hogy készítek egy Tavaszi Tag bejegyzést , amiben az én kérdéseim szerepelnek . Ti is töltsétek ki nyugodtan , ha gondoljátok küldhettek róla linket hozzászólásként .

1.Mit szeretsz a tavaszban ?? Ilyenkor minden kirügyezik és zöldbe borulnak a fák , természetesen még azt szeretem benne , hogy itt a jó idő . Megváltozik minden :)

2.Mi jut eszedbe , ha meghallod azt ,hogy tavasz ?? Feltöltődés , hisz ilyenkor sokkal boldogabbak az emberek mint télen .

3. Mi a kedvenc tavaszi virágod ?? A csibevirág , amikor kicsi voltam mindig ezt szettem anyukámnak.

4.Mi a kedvenc tavaszi színed ?? A menta <3

5. Kedvenc tavaszi lakkod ?? She 279

6.Kedvenc tavaszi illatod ?? Én ilyenkor a lágy könnyű és nem erős illatokat preferálom .

7. Milyen termékeket használ tavasszal ?? Ilyenkor világos körömlakkokat és könnyed szemhéjpúdereket .

8. Milyen tavaszi ruhadarabokat szeretsz hordani ?? Legjobban a kendőket és a rövid ujjú pólókat.

Kérlek kívánjatok sok sikert , mivel német versenyem lesz délután kettőkor :)
Legyen szép napotok :) Sok puszi :)


6 megjegyzés:

  1. Már kicsit elkéstem a sok sikert kívánással, de remélem sikerült a verseny!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm :) Remélem te is kitöltöd ezt a Tag-ot :D

      Törlés
  2. Igen, már be van iktatva a naptáramba! :D

    VálaszTörlés
  3. szeDtem. Amúgy jó kis tag! Az ember szinte mosolyog, ahogy olvassa:)

    VálaszTörlés
  4. Gondolok Rád, hajrá, menni fog ^^
    Nagyon jó kis TAG bejegyzés :) mondjuk egy csomóra nem tudnék mit írni, mert nem tudnék dönteni :D (pl kedvenc tavaszi lakk..)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      a tavaszi lakkra nagy nehezen tudtam választani , hamarosan lesz róla teszt :)

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!