2014. február 25., kedd

Itt a tavasz

Ma reggel arra ébredtem , hogy a madarak csiripelnek az ablaknál , erre annyira jó volt felkelni :) . Mára egy igazi tavaszias pasztell lakkot hoztam nektek . Láthattatok már vele egy manikűrt itt.
Ezt a lakkot a nagyszüleimtől kaptam , még tavaly . Megmondom őszintén nekem a pasztell árnyalatok jobban bejönnek mint a feltűnő neon színek , én személy szerint utálom .Ez a S-he lakk 1,20 Euróba került , aminek a száma a 279-es. Az üvege 10 ml lakkot tartalmaz , az ecsetével könnyedén lehet dolgozni . A körmeimen 2 rétegben látható . Szerintem még mindig lehet kapni.Fedőlakk nélkül ilyen szép fényes .



5 megjegyzés:

  1. Nagyon kedvelem a pasztell lakkokat, ez is tetszik ^_^

    VálaszTörlés
  2. én bírom a neon lakkokat :) főleg nyáron
    szép ez az árnyalat akkor is ha nem neon :D

    VálaszTörlés
  3. Ó, ez is szépséges kék lakk, az biztos! :-) Azt hiszem, mostanában nagyon rákattantam a kékekre...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én nekem is nagyon tetszik :) Én is nagyon rákattantam , annyira szép szín :)

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!