2014. március 15., szombat

Gardrób Mustra

Ezt a kezdeményezést a csirkenők a nőkért blog írója alkotta meg . Én hozzám úgy jutott el ez a kihívás , hogy Azrail és Fanni .

Feladat:

1. A kérdéseket a megadott png formában kell beilleszteni a bejegyzésbe a szokásos módon Kép beszúrása funkcióval.
2. Válaszolj a kérdésekre szöveg és fénykép formájában. 
3. A bejegyzés aljára linkeld be azokat, akiknek kíváncsi vagy a ruháira. 
4. Emailben értesítsd a kiválasztott személyeket, és küldd el nekik a kérdések képeit (png formátumban vannak, egyszerűen csak csatold, ahogy a fényképeket kell) a feladat leírással és a Gardrób Mustra logóval együtt.
5. A bejegyzésnek így kell kinéznie a gyakorlatban: GM logó, feladat leírás, kérdés-kép, alatta szöveg, majd kép a ruhákról.

Ezt a pólót még 5 évvel ezelőtt vettük anyukámmal ,a Kikben . Nagyon sokat hordtam , mivel imádom az állatokat . Már egy kicsit ütött kopott , de otthonra még tökéletes .

A legújabb szerzeményem , egy kendő , amin szívecske és béke jel van . Már hordtam is , és nagyon kényelmes , Ára 590 Ft volt.

Ez a póló már 1 éve van meg , és talán 2 Euróért vettem . Nem fekete , hanem sötétkék . Idén még nem vettem fel , de ami nem késik , nem múlik .


Alváshoz a kényelmes dolgokat preferálom . A kedvencem ez a cicás pizsama , amit anyukámtól kaptam . Nyáron tökéletes , mivel a póló rövid ujjú , a gatya pedig halászgatya .

Erre nem tudok képet mutatni , mivel nekem nincsen pasim.

Anyukámtól kaptam ezt a felsőt , ami egy cuki színecskét ábrázol , nagyon szeretem.


A kínaiba vettem még , de nem nagyon szeretem , mivel össze-visszacsúszkál rajtam , az anyagát se szeretem annyira.

Remélem sikerült megtudnotok rólam néhány dolgot :)
Jelöltjeim nincsenek , mivel már mindenki kapott ilyet szerintem .









3 megjegyzés:

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!