2014. március 29., szombat

Gyönyörű szép Isabelle | Moyra 929

A tegnapi posztban láthattátok ezt a szépséget , akinek már neve is van az Isabelle . A Gel Look kollekcióból származik . Ára 380 Ft volt . Ez a lakk nagyon hasonlít egy Golden Rose lakkra , amelyik a vastag ecsetűek családjába tartozik , de a nevét nem tudom . Na szóval ez a Golden Rose lakk nagyon megtetszett , de most megtaláltam a hasonmását .
 Az üvege ugyan az mint a többi Moyraé , az ecsete is . Egy rétegben kentem fel , száradási ideje is nagyon jó , szép fényesre szárad a drága. Rettenetesen szuper ez a lakk , de szerintem a többi Moyra gél lakk is nagyon jó. Vigyázzunk vele , mert az ecsete igen sok festéket visz fel , és eléggé folyós , de megéri vele küzdeni. Van már Moyra Gel Look lakkotok ?? Mi a véleményetek róla ??
Amúgy képzeljétek a barátnőimmel nyertünk a zenetöri vetélkedőn :)



5 megjegyzés:

  1. Ezt én is meg akarom szerezni, nagyon jó!

    VálaszTörlés
  2. szép szín, nekem is tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Örülök ,hogy tetszik nektek :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon meggyőző! :) Azt hiszem, beszerzem én is :D
    Rajtam jelenleg pont egy Gel Look lakk van, a nevét nem tudom, csak a számát, No 912, pastel lila szépség :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. biztos ,hogy gyönyörű lakk , meg is nézem google-ban :)

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!