2014. március 30., vasárnap

Márciusi Kedvencek

Nagyon gyorsan eltelt ez a hónap is. Ma öt terméket mutatok be, amiket nagyon szerettem felkenni (körömlakkra gondolj). A februári kedvenceket nagyon sokan megnéztétek , és sokatoknak tetszett a kiskutyám ,ezért a poszt végére berakok róla egy képet. Na de lássuk is  a kedvenceket.
Az Essie lakkot még tavaly vettem , egy nagyon szép könnyed tavaszias szín , teszt róla itt. 
A Manhattan lakkot még Ilussnál nyertem , nagyon szeretem ezt a lakkot , és nagyon tartós. Ha gondoljátok lehet ma róla egy teszt .
A Moyra holo , az egyetlen holo lakkom ,szép kék színben pompázik , teszt róla itt.
A gél lakkot tegnap már megmutattam nektek , és ő lett az egyik kedvenc lakkom , jól fed és gyorsan szárad
Az Essence lakkot még a nagy leárazásokkor vettem , egy szép tavaszias kék szín , amiről tesztet már láthattatok itt.

A ti kedvenceitek ők voltak:
1.A Jasmine manikűr volt , ami a Disney Körömkihívás első témája volt.
2.Új körömlakktároló bejegyzés még tavaly írtam meg nektek.
3.Hófehérke is nagy kedvencetek volt .

Végül egy kép Mazsoláról
Éppen a pöttyös labdájával játszik :)

Legyetek jók :) Szép Napot !!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!