2014. április 15., kedd

Manikűrvadász 8.forduló

Ismét jelentkeztem a Manikűrvadászra , aminek a 8.fordulóját Timi rendezte meg . Ez volt a harmadik alkalom ,hogy jelentkeztem a Manikűrvadászra.
A mostani párom Bree lett. Ő már elég régóta vezeti a blogját, így hát elég nehezen tudtam választani , hogy mit is alkossak tőle . De a választásom egy egyszerű tavaszias manikűrre esett .Az eredeti manikűrt itt nézhetitek meg. Annyit változtattam rajta ,hogy én mindegyik ujjamra két virágot festettem.
Mutatom is ,hogy mit is hoztam ki belőle


itt az eredeti manikűr
http://worldofbree.blogspot.hu/2013/05/pici-viragocskak.html
Használt lakkok:
~Manhattan 2 (sárga)
~Moyra 3 (fehér)
~Aden 85 ( nude , az alap )
Kukkantsátok meg a többiek munkáját

Szeretitek a virágos manikűröket ??

27 megjegyzés:

  1. Nagyon szép :) Tetszik a nude alap :)

    VálaszTörlés
  2. Én is pont ezt választottam, amikor Bree lett a párom. :D Cuki lett.
    http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2013/06/manikurvadasz-ii.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg ?? Ezt nem tudtam , remélem nem baj .

      Törlés
  3. Szép lett, tetszik! Én régen valamiért nem szerettem a nude lakkokat, de amióta beszereztem egyet, kezdenek egyre inkább tetszeni. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyos lett, egyre ügyesebb vagy és külön öröm számomra, hogy így megkedvelted ezt az Aden lakkot :)

    VálaszTörlés
  5. köszi:) Az egyik legkedveltebb lakkom :)

    VálaszTörlés
  6. De kis édes, nagyon szép lett a Tied is :-)

    VálaszTörlés
  7. nagyon cukik lettek a virágok!^^

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépen köszönöm lányok :) !!

    VálaszTörlés
  9. Olyan kedvességet sugárzó!:) Nagyon szép!:)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépséges lett! :) ügyes vagy

    VálaszTörlés
  11. Nagyon édes lett :D Kis cuki virágok hada :D Egyébként a Design is tetszik, főleg a rózsás egér :D

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép lett, tetszik! :) Arra szeretnélek kérni, hogy legközelebb az eredeti manikűrnek a linkjét és a képét is mutasd be a bejegyzésben, mert az összefoglalóhoz mindkettőre szükségem van, nem csak a linkre. :)

    VálaszTörlés
  13. úgylátszik nagyon népszerű ez a manim : D
    örülök, hogy ezt választottad, tavaszra kiváló és nagyon ügyes lett! : ))

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!