2014. április 5., szombat

Sárga csibe lakk | Rapsodi 336

Elég régen volt már teszt , és egy-két lakk tesztjével le vagyok maradva , de ezeket ígérem pótolom .
A mai választottam Iluss nyereményjátékán nyertem , és ez az első Rapsodi lakkom , aminek a száma a 336-os. Lefekvés előtt 2 órával kentem le , meg sem száradt addigra , így hát párnanyomatos lett. De a színe kárpótol érte , elég belőle 2 réteg , de valahol mégis kell 3 réteg. Elég folyós , ezért nagyon kell vigyázni vele.
Tartóssága 3-4 nap , ami nagyon jó . Ára sajnos nem tudom . Az üvege 11 ml tartalmaz.
Szeretitek a sárga lakkokat ??

6 megjegyzés:

  1. Tetszik ez a lakk szép élénk színe van. Nem is olyan rég vettem meg az első sárga lakkomat, igaz nem az a rikító sárga, hanem egy kicsit piszkos, de meglepően kellemes csalódás lett a dolog vége, viszont mind a 10 körmömön nekem már sok lenne szerintem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök ,hogy tetszik :) , remélem majd láthatunk róla egy tesztet a blogodban :)

      Törlés
  2. Szép színe van! Eddig csak egy sárga lakkom volt életemben, egy Lovely darab, de elég nagyot kellett csalódnom benne. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök ,hogy tetszik :) sajnálom , hogy csalódtál benne .

      Törlés
  3. Gyönyörű színe van, igazi nyári szín!!


    Játék van a blogomon, ha van kedved nézz be ;)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!