2014. április 25., péntek

Újabb korall lakk tesztje | Vavey Corall

A rossz időben ( nálunk legalább is rossz van ) mutatnék nektek egy nagyon szép korall lakkot , egy nem nagyon ismert márkától , ami más szépségápolási termékeket gyárt . A lakk a Vavey márkától van . Sajnos az üvegről nem készítettem képet bocsi , de egy haul bejegyzésben majd látni fogjátok. Visszatérve a lakk tulajdonságaira . Nem egy jól fedőlakk sajnos , valahol 4 réteg is kellett . De azért a színe egy kicsit kárpótol érte. Száradási ideje nem rossz , mivel lefekvés előtt 30 perccel kentem fel és semmi baja sem lett , se hol egy párnalenyomat . Nem tudom miért , de olyan furcsák lettek a képek , ezért bocsi .
Kedvelitek az ilyen árnyalatokat ??

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Kár a fedés miatt:/

    VálaszTörlés
  2. Régen ki nem állhattam a narancsos, korallos színeket, de változik az ízlésem, mert pl. ez a lakk nagyon tetszik :) Magamon nem tudom, viselném-e, de ki tudja :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most kezdem megkedvelni a neon árnyalatokat , pedig régebben utáltam .

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!