2014. május 20., kedd

33. hetes kihívás - 6.Texturált

Én a texturált témára egy matt manikűrt készítettem . Nem tudtam ,hogy a texturált most a különleges lakkokra érti vagy a sand lakkokra , Így hát egy csillámos matt manikűrt készítettem. Alapnak az Avon Laving Lavender pasztell lila lakkját használtam , csillámos lakk pedig a Lora ?? lakkja . A matt lakkot nem rég vettem , a Moyra matt fedőlakkja . Nekem nagyon tetszik , napfényben nagyon szép ,és szerencsére az időjárás is jó volt így láthatjátok a napfényben. Remélem , nektek is tetszik :)

Csináltam még egy manikűrt , úgy hogy ezt is láthatjátok

9 megjegyzés:

  1. texture-sand :)
    amúgy szép ez a lakk,de nem igazán erre a témára illik :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  3. nem nagyon tudtam ,hogy most a texture egy különleges hatásra gondol ( pl :matt ) de a következő jobb lesz

    VálaszTörlés
  4. Nekem is tetszenek a manik :) Akár texturált akár nem :D Amúgy én sem tudtam hirtelen mit kéne csinálni, de amúgy néztem manikat és a plüss körmök is jók lettek volna még :)

    VálaszTörlés
  5. A lényeg, hogy valami lett :D A ciklámen-fekete kombó jól mutat

    VálaszTörlés
  6. Nekem most az első tetszik jobban. :) Régen csináltam már matt glitteres körmöket.

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!