2014. május 19., hétfő

Lakkfüggő vagy-e?

Mára egy tag posztot hoztam amit Timinél és más7. bloggereknél láttam . Kedvet is kaptam hozzá , így most ki is töltöm. Ti is töltsétek ki bátran és küldjétek el a linket a poszt alá .

1. Figyeled-e mások körömlakkjait, hogy mi van rajtuk? Igen szoktam figyelni , főleg annak aki úgy szembe jön velem , vagy épp beszélgetünk. (1. pont)

2. Átnézed-e a készletedet időközönként? Igen , kb  2 hetente szoktam . (1 pont )

3.Képes vagy egy swatch alapján azonnal elrohanni egy lakkért?  Hát akkor képes vagyok ha kapható nálunk. ( 0.5 pont)

4.Fújod kívülről a kollekciód? Szerintem fújom az összes lakkomnak a nevét , talán egy pici hiba szokott csak lenni ( 1.pont)

5.Mindig képben vagy a legújabb hazai / külföldi trendkiadásokkal? Igen szoktam figyelni más blogokon. (1 pont)

6.Mindig képben vagy a legújabb trendekkel, technikákkal (ombre, saran wrap, stb)? Szerintem igen ( 1 pont)

7.Van egy márkásabb álomlakkod (opi, china glaze, zoya, mac, essie stb)? Van egy pár , de nem olyan sok (1. pont)

8.Tisztában vagy a következő fogalmakkal: franken, dupe, finis, holo?? Persze ( 1.pont )

9.Szemed van arra h egy kép alapján meglásd a dupe-okat? Hát nem tudom , lehet ,hogy felismernék 1-2 (0.5. pont)

10.Akármikor jársz egy drogériában tuti odamész a körömlakkos állványhokhoz, még ha csak egy ásványvízért ugrottál is be, és az akciós pultot is megnézed? Igen :) (1.pont)

11. Ha a drogéria alkalmazzotja nem tudja a helyére tenni az adott körömlakkot, te csukott szemmel is tudnád hová tartozik és segítesz neki? Igen :D ( 1.pont)

12.Nem mondod el a családodnak, ha vettél egy új lakkot? Volt már olyan , de nem olyan sűrűn (0.5 pont)

13.Voltál már körömlakkstopon? Igen , de nem bírtam :D ( 1. pont)

14.Ha újat lakkoztál másnap megmutatod a barátnődnek / o.társadnak h ők is gyönyörködjenek benne ?
Igen , mindig megmutatom nekik :D ( 1.pont)

15.Minden nap szóba kerül nálad a körömlakk szó,legalább egyszer? Igen , sokat tárgyalunk a barátnőmmel a körömlakkokról ( 1.pont)

16. A készleted 2-3-4-5-10x nagyobb, mint egy átlagos lányé (egy átlagos lány maximum 5-6 lakkot birtokol, ezzel szemben te már az 50., vagy a 100. darabodat veszed)? Több mint 100.db lakkom van , talán ez már több mint egy átlagos lányé :D ( 1.pont)

Összesen 14,5 pont :) Ez még körömlakk mániásnak számít :D !!

4 megjegyzés:

  1. Látom Nálad is egyértelmű :) Én is kitöltöttem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. láttam ,hogy kitöltötted , tetszettek a válaszaid :D és tényleg 400 körömlakkod van ?? :D

      Törlés
    2. Van több ilyen 10 év körüli is...pl a régi kis essence-ek is meglepően jól bírják :D

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!