2014. május 11., vasárnap

Egyik kedvenc pasztell lila lakkom | Moyra 606

Régebben már mutattam róla tesztet , de azok a képek szerintem gatyik voltak,ezért gondoltam megmutatom nektek még egyszer. Ez a lakk a Moyra Pastell Shades kollekciójából származik , a száma a 606-os . Nagyon szeretem ezt a lakkot , mivel egy rétegben nagyon szépen fed , és gyorsan is szárad . Ha jól emlékszem 380 Ft-ért vettem a helyi fodrászkellékesben. Nagyon jó állaga van , mivel könnyedén fel lehet vinni a körömre egy csodaszép rétegben.Kb 2 éve van meg a birtokomban Az ecsete a szokásos hosszúkás ecset. Az üvege 12 ml tartalmaz. Nagyon szép színű lakk , ami viselhető hétköznapokon is . Tartóssága nagyon jó kibír 4-5 napot is fedőlakkal . Valamikor a hét folyamán láthattok vele egy manikűrt , remélem várjátok.
Kedvelitek az ilyen árnyalatokat ??


6 megjegyzés:

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!