2014. május 10., szombat

Colourful Nail Art Challange- 2. Kéktől zöldig

Eltelt egy hét és itt az újabb kihívás , aminek a mostani témája a kék és a zöld. Nekem ez a két kedvenc színem , úgy hogy könnyedén tudtam ,hogy mit szeretnék festeni a körmeimre , először úgy voltam ,hogy a kék eget fogom megfesteni , de maradtam egy egyszerűbb könnyebb verziónál. 2 lakkot használtam , 4 ujjamra a Lovely Gloss Like Gel 437-es kék lakkját , a gyűrűsre a Catrice Take It Mint menta lakkját . A kék alapra zöld kövecskéket tettem , a menta lakkra pedig egy zöld díszítő csíkot. Eléggé egyszerű lett a végeredmény , de szerintem jól sikerült . A kövecskék is tartósak voltak .
Szeretitek a zöld és kék lakkokat??
 Nagyobb képért kattincs rá

15 megjegyzés:

  1. Tetszik, amit alkottál, aranyos lett :) Jól mutat együtt ez a két szín. Ezt a kék Lovely-t én még nem is láttam, legalábbis nem emlékszem ilyen színre, de tökjó :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik, annyira mutatós :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól sikerült, tetszik. Én a kéket magamon nem igazán szeretem, viszont a zöld meg a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szépen mutat együtt ez a két világos szín :)))

    VálaszTörlés
  5. Szép ez a két szín külön-külön is, de egymásnak is jól állnak :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!