2014. május 9., péntek

Matrica plusz egy kis tollas körömlakk

Nagyon szépen köszönöm nektek az 50. feliratkozót , el se hittem amikor megláttam , múlt hónapban még csak 40-en voltunk, de ma már elértük az 50-et . Hamarosan meg lesz a 1000. hozzászólás is.
köszönöm szépen nektek :) !!
Visszatérve a manikűrhöz , ma egy igazán egyszerű , de mutatós manikűrt hoztam . Ezt a manikűrt körül-belül 2 hete viseltem , vagy még több már nem tudom. Alapnak a Avon Coral Reef lakkját használtam , róla bővebben itt találtok. A középső ujjamra  egy virág matricát tettem , ami az Avontól van. Én nagyon szeretem az Avon körömmatricáját , mivel elég tartós és könnyedén fel lehet tenni a körömre . A többi ujjamra a Beauty Women tollas lakkját használtam , ami még a Teddyben vettem ( Ausztriában egy eurós bolt) Nekem nagyon tetszik a végeredmény , remélem nektek is tetszik :)
Szívesen viseltek korall színű lakkokat??

5 megjegyzés:

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!