2014. május 7., szerda

Military manikűr

Ma paintballozni megyünk az osztályommal , hogy megünnepeljük ,hogy megcsináltuk a matekvizsgát. Gondoltam készítek ehhez a naphoz illő manikűrt , ami nem más mint egy military-s manikűr. Ilyet még nem készítettem eddig ,így hát kellő kíváncsisággal fogtam neki . Egy gyors kérdés a festéket , amivel meglőnek kilehet mosni ??  Nekem nagyon tetszik a végeredmény , szerintem fogok még ilyen manikűrt készíteni.
Mazsola a háttérben :)


Használt lakkok
~Moyra 35 (fekete)
~Paris Memories (zöld)
~Essence 65 Camouflage (barna)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, nálam is tervben van már hasonló

    Én airsoftozni szoktam, azt is próbáljátok majd ki egyszer :)
    A kérdésedre válaszolva elvileg kijön a ruhából a paintball festék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már várom :)
      Ú az is biztos nagyon jó:)
      Köszi a válaszod :)

      Törlés
  2. Nekem is nagyon tetszik :) Jó lett :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!