2014. május 28., szerda

Sailor Moon - 3.Bourdu

A kihívás harmadik témája egy férfi személy volt akit Bourdunak hívnak . Egy kép inspirált a manikűr elkészítésekor , amin egy zöld kabátot viselt . Ezért elővettem a nem régiben vásárolt zöld lakkjaimat az új Rimmelt és az új Miss Sporty lakkom . Azt el kell hogy mondjam ,hogy a Miss Sporty lakk csalódás volt nekem mivel 1 nap után darabokban jött le a körmömről . Mind a két lakk két rétegben fedett . A Rimmel a mutató , a hüvelyk és a kisujjamon van , a többin a Miss Sporty. Belevittem egy kis feketét mivel a haja is fekete , így pontoztam két körmömre . Ne haragudjatok , de sajnos holnapra nem tudom megmutatni nektek a Moyra sugar sand lakkját , mivel nem leszek itthon , bocsássatok meg nekem :) !!


4 megjegyzés:

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!