2014. június 19., csütörtök

China Glaze Aquadelic TESZT

Sziasztok :)
Mára a China Glaze lakk tesztjét hoztam nektek , amit Zsófinál nyertem. Egy kicsit csalódott vagyok ezzel a lakkal kapcsolatban , mivel én sokat vártam el tőle .
 2 rétegben jól fedett , egy kicsit folyós ,de én könnyedén fel tudtam kenni a körmeimre . Az ecsete vékony. A színe a lakknak nagyon tetszik , nem mondanám mentának , hanem inkább türkiz szín . Nyáron szerintem sokat fogom felkenni a körmeimre . Gyorsan megszáradt , köszönhetően a Moyra Mega Gloss fedőlakkjának .
A tartósságában csalódtam , mivel egy nap után így nézett ki:
Amint látjátok egy nap alatt elkezdett lepattogzani  nagy bánatomra. Lehet ,hogy a Moyra fedőlakk miatt kopott le ? Lehet ,hogy másik fedőlakk után kéne néznem? De eddig soha nem pattogzott le egy lakk a Moyra fedőlakk miatt .

Szeretitek a türkiz színt ??

4 megjegyzés:

  1. Valószínűleg nem a fedőlakk a ludas, ez a CG kollekció eléggé ilyen vacak :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de én megpróbálkozok másik fedőlakkal biztos , ami biztos :)

      Törlés
  2. Biztos a fedőlakk a hibás, nekem több CG lakkom is van -mini és normál kiszerelésű is- és simán kibírják a 4-5 napot. :) Ne menjen el ettől a kedved a márkától. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem fog elmenni tőle a kedvem , mert az a Cg lakk amit a Nailland webshopjából rendeltem az kibírt 4 napot :) Úgy hogy megpróbálom más fedőlakkal :)

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!