2014. június 18., szerda

LFP!- 7.forduló Zene

A 7.forduló házi gazdája Petra volt a http://mynailsp.blogspot.hu/ blog írója . Ő a zene témát adta meg , és a fantáziánkra bízta ,hogy mit is alkossunk . 
Pinteresten találtam egy nagyon jó inspirációs képet , persze egy-két dolgon változtattam . A gyűrűsre és a kis ujjamra festettem hangjegyeket . Meg kell említenem most festettem először hangjegyeket és nem is lett olyan rossz ( fel lehet ismerni :D ) . 4 lakkot használtam a manikűrhöz : A hüvelyk , a mutató és a kis ujjamra a Rimmel 835 Bright Back At You lakkját kentem , a középsőre a Miss Sporty ezüst lakkját és a gyűrűsre pedig a Moyra fehér lakkját . Igazán egyszerű manikűr lett , de ez tetszik benne a legjobban.
Mazsi belefutott a képbe :D


Lessétek meg a többiek munkáját is , én már kíváncsian várom :)

10 megjegyzés:

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!