2014. június 22., vasárnap

Én kicsi pónim körömkihívás - 1.Rarity

Pénteken indult el ez a nagyszerű kihívás , akinek a megalkotója Nera volt . Amikor megláttam ezt a kihívást pénteken , akkor rögtön jelentkeztem is rá , mivel nagyon ötletes :). Timi nagyon jó képeket szerkesztett a szereplőkhöz és ezek a képek ötletet adnak a manikűr megalkotásához .
Az első póni , akinek manikűr kellett alkotnunk Rarity volt. 


Az Avon Laving Lavender lakkját választottam alapnak , és két ujjamra még csillámos lakk is került , ami az Essence Happy Holidays kollekciójából a 03-as csillámos fele . A többire fehér lakkal pontoztam , így olyan hatást keltett , mintha díszítőkövecskék lennének. Ezt a manikűr fogom viselni holnap az évzáróra .

9 megjegyzés:

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!