2014. június 1., vasárnap

Már a neon színt is szeretem | Moyra Vivid sandShocking Pink

Régebben nagyon nem szerettem a neon árnyalatokat , de mostanában kezdem megkedvelni . Ezt a lakkot még 2 társával vettem meg . A lakk neve Shocking Pink . A képeken nem látszik jól a színe , pedig nagyon sok fénykép készült róla . De szerintem azt tudjátok ,hogy a neon lakkokat nehéz fotózni . A körmömön 2 rétegben kentem fel . Nem az összes körmömre kentem fel , csak a középsőre és a gyűrűsre . Könnyedén le lehetett mosni . Tartóssága nálam 3 nap volt . Az ára 420 Ft volt , a webshopban ha jól emlékszem ott 450 Ft . Én a helyi fodrászkellékesben vettem .  A többi ujjamra a Moyra 78-as lakkját kentem , ami szintén 2 rétegben fed. Az ecsetük a szokásos Moyra ecset , az üveg 12 ml tartalmaz .
Kedvelitek a neon színeket ??
 Ezen a képen látszik jobban a színe :)


Legyen szép napotok :)

10 megjegyzés:

  1. Én nem igazán szeretem a neon színeket, de rajtad nagyon jól áll :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) én se nagyon szerettem , de most valahogy megkedveltem :)

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszenek, kedvelem a neon színeket. A Moyra sima vonalából megvan mind a 4 árnyalat. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a moyra sima vonalából azok is jók ??

      Törlés
    2. Igen! Keress rájuk a blogomon, Moyra van neon címke alatt!

      Törlés
  3. Én imádom az élénk vibráló színeket, nagyon tetszik a manid!

    VálaszTörlés
  4. Én nem vagyok nagy neonos de már barátkozom velük :D

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!