2014. június 26., csütörtök

Matt lila és kék

Mára egy olyan manikűrt mutatnék nektek , amit még régebben készítettem el ,egy koncert miatt . Nem tudom miért nem mutattam eddig meg nektek , mert szerintem nem lett olyan rossz manikűr , főleg így lemattítva . Itt még hosszabbak a körmeim és még lesz néhány olyan bejegyzés , ahol még hosszú volt a körmöm. 

3 lakkot használtam a manikűrhöz : 1. Essence Twins 02 Rome , 2.Essence Twins 01 Edward , 3.Lora csillámos lakk és persze a mattító lakk. A gyűrűs ujjamra kentem fel a 01 Edward lakkot és a Lora csillámos lakkját , majd rá kentem a mattító lakkot , a többi körmömre a 02 Romeo került . 

Sajnos a 2 Essence lakkot már nem lehet kapni , kivonták a forgalomból őket . Az összes lakkból 1 réteget kentem , tartóssága 3 nap volt , addigra kicsit meguntam és lemostam , a lemosásáig nem volt semmi baja .

Szeretitek a matt manikűröket ??

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, tetszik ez a tinta lila/kék lakk :)

    VálaszTörlés
  2. Milyen matt lakkod van? Mindenhol matt lakkot keresek, de sehol semmi!:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a Moyra mattító lakkját szoktam használni :) De hallottam ,hogy van a Manhattan-nek is mattító lakkja

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!