2014. június 25., szerda

Júniusi Körömkihívás - 5.Három szín

Az utolsó előtti téma a három szín volt.  Nehezen tudtam 3 színt kiválasztani , mivel én eléggé színesnek mondanám magam , így minden színt felszoktam kenni vagy venni . Arra törekedtem ,hogy tényleg olyan lakkokat használjak , amiket a blogon egyszer vagy kétszer láthattatok . A lakkok amiket használtam : Jollie France 77 ( már legalább 4-5 éves lakk , de még mindig jó ) , Maybelline Colo Rama 67 és az Avon Color Trend Gold Flecked . Sajnos nem sütött a nap , ezért nem tudtam nektek megmutatni ,hogy is néznek ki igazán napfényben . A Jolli Farnce lakkból 2 réteget , a Maybelline lakkból is 2 réteget kentem fel , az Avon lakkból csak 1 réteget kentem fel .
 A középső és gyűrűs ujjamon a Maybelline és az Avon lakk található , a többi ujjamon a Jollie France lakk.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, tetszik a színválasztás is :P

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik. A Jollie France lakknak gyönyörű árnyalata van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm , nekem is nagyon tetszik a Jolli F. lakk szína ( többet kellene használnom)

      Törlés
  3. Szép nagyon. :) A Jollie France lakkok tényleg még 5 év után is jó minőségűek maradnak. :D Nekem is van egy pár belőlük. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi , nekem sajnos ettől a márkától csak 1 lakkom van , de ha látok még belőlük , biztos ,hogy venni fogok :)

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!