2014. június 25., szerda

Sailor Moon Kihívás - Csibiusza

Sziasztok :) !!
Az utolsó előtti személy , akinek manikűrt kellet készíteni Csibiusza volt , magyar nevén Kamilla . Ő hozzá egy rózsaszín manikűrt készítettem , ami pöttyös . Mostanában nagyon szeretek pöttyös manikűröket alkotni. Alapnak a Rose Nail 11 Rose lakkját használtam , nem nagyon szeretem ezt a lakkot mivel 1 nap után lejön a körmömről , de gondoltam teszek vele egy próbát . A szokásos fehér Moyra lakkommal pedig pöttyöztem rá . Elég egyszerű lett , de nagyon tetszik nekem , remélem , nektek is :)


2 megjegyzés:

  1. Klassz lett :) Most én is rákaptam a pöttyözésre, bár még béna vagyok benne :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi , biztos ,hogy nem vagy benne béna ( nagyon egyszerű )!!

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!