2014. június 9., hétfő

Vizsgára való manikűr

Sziasztok :) !!
Remélem jól telik a hosszú hétvége utolsó napja , nekem tanulással folyik , de gondoltam a vizsgára egy nagyon egyszerű manikűrt készítek. Ismét egy homok lakk és egy sima lakk párosítását kentem fel a körmeimre.
Mind a két lakk szép világos/pasztell színű lakk . A Moyra Sugar Sand lakkját szintén a haul bejegyzésben láthattátok , neve Dolphin . A Golden Rose matte lakkját még Szilvinél nyertem , azóta nagy szerelmem , a száma 19-es.
 A mutatóra és a gyűrűsre kentem a Dolphin-t a többire a Golden Rose került . A Moyra-ból 3 réteg kellett , a Golden Rose-ból elég volt 2 réteg . Imádom ezt a két lakkot , szerintem sokat fogom együtt hordani őket. A tartósságukról beszélni sajnos nem tudok még . Több képet is készítettem : az első kettő napfényben készült , az utolsó árnyékban .



Kedvelitek a kék színt ??

6 megjegyzés:

  1. nagyon szép ez a két lakk együtt :)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon tetszik :) Főleg mert megvan mindkettő, de valahogy nem gondoltam rá hogy összerakjam őket. De most meghoztad a kedvem ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon örülök ,hogy meghoztam hozzá a kedved :)

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!