2014. június 8., vasárnap

Neon narancs és barack szín barátsága

Háát , köröm festés helyett inkább tanulnom kéne a matek vizsgára , de annyira csábítóak voltak ezek a lakkok ,hogy hogyan is nézhetnek ki együtt
A képeken nagyon hasonlóak , de felkenve egészen más a helyzet. A Moyra Vivid Sand lakkot már láthattátok a haul bejegyzéseben , az ő neve Orange Love . A másik szépséggel már sokat találkozhattatok mivel , ő számomra a tökéletes barack színű lakk , az ő neve Catwalk Quen .
 Mindkét lakk 2 rétegben látható a körmeimen . A második képen látjátok jobban a színűket . A Moyra tartósságáról nem tudok beszélni , mert most kentem fel , de az Nyc már sokszor kentem fel a körmeimre és kibír 4-5 napot legalább . Mindkét márka ecsetével könnyedén szoktam felkenni a lakkot . A Moyra üvege 12 ml tartalmaz , az Nyc lakk üvege pedig 9 ml-t .

Tetszik nektek a lakkok ??


12 megjegyzés:

  1. az NYC barack lakkja nagyon tetszik! a neon lakkokért annyira nem vagyok oda :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. régebben nekem sem jöttek be a neon lakkok , de most már nagyon tetszenek , és sűrűn is kenem fel őket :D

      Törlés
  2. Hű, az a Moyra szinte már világít :P De ahhoz képest, hogy nem szeretem a neon lakkokat, rajtad most mégis ez tetszik jobban :)

    VálaszTörlés
  3. Ütős mani, tetszik nagyon: )

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép színek és a moyra lakk gyönyörű *-*

    VálaszTörlés
  5. Wooow... :) Ez a kettő nagyon passzol egymáshoz! :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!