2014. július 10., csütörtök

Kedvenc Nyári Lakkjaim

Sziasztok :)
A mai bejegyzésben szeretném megmutatni nektek a kedvenc nyári körömlakkjaimat . Összesen 6 kedvencem van , amelyek között van homok , élénk színűek és pasztell színűek .

Felső sor
Lovely Rio 2 : Kedvenc színem a zöld , és eddig nem volt zöld homok lakkom , úgy hogy nagyon örültem mikor megvettem . 2 rétegben nagyon szépen fed :) Hamarosan lesz róla bejegyzés.
China Glaze Aquadelic: először nem nagyon szerettem meg a tartóssága miatt , de azóta már legalább háromszor felkentem és kibírt 2-3 napot , és a színe fantasztikus . Bejegyzés róla itt.
Golden Rose Rich Color 55: Ő benne volt az első Nailland rendelésembe . Nyáron imádom a menta , türkiz színeket . 2 rétegben nagyon szépen fed , és az ecsetével nagyon jó dolgozni. Bejegyzés róla itt.

Alsó sor:
Moyra Vivid Sand Shocking Pink : Mostanában egyre jobban szeretem a neon lakkokat , ezt a lakkot mostanában a lábujjamra szoktam felkenni , és nagyon tartós és elég 1 réteg is . Bejegyzés róla itt.
Moyra Gel Look 912 : Róla még csak egy manikűrt láthattok , tesztet még nem . Nagyon szép pasztelles szín , 2 rétegben nagyon szépen fed és tartós .
Moyra Vivid Sand Orange Love : Ezt a lakkot is akkor vettem, amikor a Shocking Pink-et . Nagyon megszerettem ezt a lakkot , bejegyzés róla itt.

8 megjegyzés:

  1. A pink Moyra nekem is megvan, bár vannak drágább lakkjaim is, legtöbbször a Moyrákhoz nyúlok, főleg a Gel lookhoz, nagyon szeretem a sárga, narancs és menta lakkját, ill. a 3 csillámos neon homoklakkot most nyáron. A többi is szép, bár annyira nem vagyok lila párti :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is legtöbbször a Moyrákhoz nyúlok . Nekem csak 2 Gél Look lakkom van , és most kedvet kaptam a narancshoz :) Mi a tapasztalatod veled ?

      Törlés
    2. Frederiqe a neve, azt hiszem, most nincs nálam, tompa narancs, nem élénk. De van piros, pink és petróleumkék lakkom is a gel look kollekcióból, mindegyik szuper, sőt nekem a sima Moyrákkal sincs gondom, de kell hozzájuk a fedőlakk.

      Törlés
    3. Köszi , akkor meg is nézem majd a helyi fodrászkellékesben :)

      Törlés
  2. Én egy rózsaszínes Rich Colort fogok szerintem beszerezni, nagyon tetszenek ezek a fajta lakkok (is) :D

    VálaszTörlés
  3. vivid sand idén a nagy kedvencem...

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!