2014. július 7., hétfő

Lovely Haul

Sziasztok:)
Hétvégén nyaralni voltam , és nem tértem haza üres kézzel . A mi városunkban nincsen Rossman , se Dm , se Müller . Már régóta vágytam néhány Lovely lakkra , és még -25 % kedvezmény járt minden Lovely termékre .
Amikor megláttam ,hogy tele volt a pult Rio és St. Tropez lakkokkal , rettenetesen örültem neki :) Ibiza lakkok már nem voltak , de onnan nem tetszett meg semmi. Összesen 3 lakkot hoztam el. 1 Rio-t és 2 St. Tropez lakkot .
St. Tropez 2 , Rio 2 , St.Tropez 1

Annyira örülök ,hogy sikerült őket beszereznem , a jobb oldalit már kipróbáltam és nagyon tetszik:)

Nektek van St.Tropez és Rio lakkotok??



14 megjegyzés:

  1. Nekem egyedül az a piros-sárga lakk nincsen meg, a többi igen, és kivétel nélkül nagyon kedvelem őket, kíváncsi vagyok Neked majd hogy válnak be :)

    VálaszTörlés
  2. Nyugodtam szólhatsz, ha kell valami, gyakran megyek Rossmann közelébe. ;)
    Ez és a rózsaszín Rio meg is van. ^^

    VálaszTörlés
  3. St Tropezem egy sincs, a Rio viszont mind megvan :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. blogodon lesz majd róla bejegyzés ??

      Törlés
    2. szerepeltek már párszor, bár külön bejegyzést nem szenteltem együtt nekik:
      itt a piros-sárga került minden körmömre különböző alapokra: http://lakk--lak.blogspot.hu/2014/06/colourful-nac-6-from-red-to-yellow.html
      itt pedig a másik kettőről írtam:
      http://lakk--lak.blogspot.hu/2014/04/notd-lovely-rio-nr1-nr2.html

      A zöldes a legutolsó manimban is szerepelt amúgy a gyűrűs ujjamon :) Utálom lemosni őket, úgyhogy már csak 1-1 ujjramra kenek belőlük :D

      Törlés
    3. Meg is nézem :) Amúgy én is a csillámos lakkokat 1 vagy 2 ujjamra szoktam felkenni :)

      Törlés
  4. I love these colours dear!! My favourite is the one with glitter!

    XOXO!

    VálaszTörlés
  5. Nekem a St. Tropez-ból a rózsaszín van meg, az egyik kedvencem lett, gyönyörű szép. Rióból a lilás árnyalat van meg, ami tökéletesen passzol a rózsaszínhez. Az Ibizából is a rózsaszín, nagyon szép és tartós, csak iszonyat nehéz leszedni a körmökről :)

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért is vettem meg a Rio 2 és a St.Tropez 1 lakkját , mert azok is annyira jól passzolnak egymáshoz

      Törlés
  6. A Rio nagyon tetszik :) Majd egy manit készíts vele ;)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lakkok. Én is szeretnék majd a rióból venni a közeljövőben. :) Eddig csak az Ibizából van meg a rózsaszín nekem. :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!