2014. július 12., szombat

Nyári Körömkihívás - 4. Tenger

Pont jókor jött ez a téma , mivel ma megyek egy szlovén nyelvű táborba a tengerpartra . Ez lesz a 4. alkalom hogy megyek ebbe a táborba . A szülinapomat is ott fogom ünnepelni , mint tavaly és tavaly előtt :D
Én nagyon szeretem a tengert , főleg mivel a sós levegő jót tesz az allergiámnak . Ha gondoljátok , töltök majd fel képeket Piránról , nagyon szép hely :)
Egy átmenetes manikűrt készítettem , majd egy csillámos lakkot rákentem .  Két kék lakkot használtam : egy világosat és egy sötétet . A világos a : She 279 , a sötét Essence The body next door.
Sajnos nem sikerült jobban megpucolnom a körmömnél lévő bőrt , ezért ne haragudjatok :)
Szeretitek ti is a tengert??

5 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz kis manikűr, szeretem én is a tengert én Parálián, Görög tengerparton voltam.... és imádtam :)

    VálaszTörlés
  2. Szép lett! Jó színt választottál!:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen lányok :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!