2014. szeptember 7., vasárnap

Kedvenc burgundi lakkom tesztje | Moyra 21

Sziasztok:)
Ez a lakk már sokszor szerepelt a blogon , de úgy gondoltam megérdemel egy különálló bejegyzést , amiben csak ő szerepel. Ő a kedvenc burgundi lakkom , még tavaly ősszel tettem szert rá. 
A lakkot 1 rétegben kentem fel , és hamar meg is száradt . Az ecsete a szokásos hosszúkás ecset . 320 Ft-ért 12 ml-t kapunk , ami nagyon sokáig kitart. Tartóssága 3-4 nap szokott lenni.
A borongós időkre tökéletes választás , igazán őszies darab . Ősszel igazán közkedvelt szín
Szeretitek a burgundi lakkokat??

13 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a szín, az ehhez hasonlóakat én is nagyon imádom :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is van sok hasonló lakkom, nálam is nagy kedvenc!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép színű ez a lakk! Meg úgy alapvetően szeretem ezeket a színeket :D Jól áll neked :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Gyönyörű ennek a lakknak a színe. Hol lehet beszerezni?

    http://barbisminkesszepseg.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én fodrászkellékesben szoktam beszerezni a Moyra lakkokat . De van webshopjuk is : www.moyrashop.hu

      Törlés
    2. Kisebb illatszerboltokban szokott lenni nálunk, két városban is ilyen helyen vettem őket, olcsók, de vegyél hozzá fedőlakkot, akkor nagyon-nagyon tartósak, különösen a gel look kollekciósak. A Moyrashop is nagyon jó, Naillandből nem érdemes rendelni, mert ott aranyáron van.

      Törlés
  5. Egy réteg?? Moyra lakkom nagyon sok van, ez pont nincs meg, mert ritkán kenek fel bordót, egy db krémes Opim van, ami bordó, elég lesz jó sokáig.

    VálaszTörlés
  6. Most visszanéztem, nekem ez kicsit bogyós a képen, de hát a monitor miatt is lehet, ugye, mindenesetre nagyon szép.

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!