2014. szeptember 19., péntek

Leveles minta | Nyomdás manikűr

Sziasztok:)
A tegnapi bejegyzésben megmutattam nektek ,hogy milyen lemezeket kaptam,vettem .  Az ebayes lemezt próbáltam ki először , QA45-ös számút . Itt tudjátok megrendelni őket .
Nagyon könnyű volt használni , a mélysége megfelelő volt számomra , és a minta nagysága is nagyon jó volt , amit használtam. Egész körömre való mintát használtam. 5 db lemez volt 500 Ft , ami szerintem megéri , és ki is választhatjuk ,hogy milyen lemezeket szeretnék rendelni , én a QA41-től a QA45-ig választottam. Amikor megérkezett fóliával volt védve , hogy meg ne sérüljön.
 Két lakkot használtam a manikűrhöz : Az első a Essence Girls On Tour 04-es Tickets Please lakkja , a másik lakk a Moyra fehér lakkja. A zöld lakkból 2 réteget használtam a mutatóra és a hüvelykre A Moyra lakkból elég volt 1 réteg.  Az Essence lakkja nagyon jó nyomdázásra.


Rendeltetek már lemezeket ebay-ről ??

8 megjegyzés:

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!