2014. szeptember 18., csütörtök

Szeptemberi HAUL | Körömnyomdalemezek

Sziasztok:)
Mára a szeptember elején szerzett dolgokat szeretném nektek megmutatni . Nem rég Ausztriában voltam , és Ausztriában van egy 1 eurós bolt , ahol 1 euróért lehet venni körömdíszítőket és más körmös dolgokat.

1 euróért vettem karácsonyos nyomdalemezeket , amikről majd szeretnék nektek írni ,hogy milyenek. Szintén egy euróért vettem 3 db csillámport , amit szerintem karácsonykor sokat fogok venni.

Közelebbi kép a lemezekről:

Névnapomra kaptam még 5 nyomdalemezt , amit Ebayről rendeltünk , itt a link , ha szeretnétek ti is rendelni.
Az alatta lévő körömdíszítőket is az 1 eurós boltban vettem.
Ezekről a lemezekről is fogok írni:)

Közelebbi képek:


 Ti mit vettetek mostanában??

6 megjegyzés:

  1. Kíváncsi vagyok a lemezekre. :) várom, hogy mit alkotsz Velük. :)

    VálaszTörlés
  2. Jaja, csinálj majd szép manikat! Én is várom már az új lemezeimet...amiket vettem, meg kapok. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fogok:) akkor kíváncsian várom a te manikűrjeidet az új lemezeiddel :)

      Törlés
  3. Szóval ők a Beauty Woman lemezek :)
    Még sosem hallottam erről a márkáról, kíváncsian várom a véleményed róluk! No és persze a manikűröket :D
    Én is vettem nem kevés új körömnyomdát, de még sajnos nem értek ide, pedig minden nap lesem a postát, hogy vajon mikor hozza...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen , én nagyon szeretem őket , ilyen lemezzel csináltam ezt a manikűrt: http://mazsolavilag.blogspot.hu/2014/07/sailor-moon-kihivas-luna-vagy-artemisz.html
      Holnap már mutatok is egy manikűrt :)
      Akkor várom a manikűröket tőled :)

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!