2014. szeptember 17., szerda

Díjat kaptam #4

Köszönöm szépen a díjat Noéminek
Szabályok:
11 dolgot meg kell osztani magadról! 11 kérdésre felelni! 11 blogot linkelni és jelölni és nekik ugyanennyi kérdést feltenni!

11 dolog magamról:
1. Utálom a kelbimbót.
2.Kedvenc tantárgyam a német és a történelem
3.Szeretek énekelni , ha egyedül vagyok.
4.Kedvenc évszakom a nyár és az ősz.
5.Pont ma van a névnapom :D
6.Lassan 1 éves lesz a blog:)
7.Kedvenc színem a kék és a menta<3 
8.Kb. 7 hónapja szemüveges vagyok.
9.Nagy kedvencem most a Konyhafőnök :)
10.Kedvenc tortám a dobostorta .
11. Imádom a homoklakkokat <3

1. Mi a legkedvesebb nyári emléked?
Amikor a szlovén tengerparton nyaralhattam.
 
2. Anyás vagy apás vagy inkább?
Én mindig is apás voltam.
 
3 Kedvenc ünneped? Miért?
Karácsony , mert ilyenkor azokkal lehetek akiket a legjobban szeretek.
 
4. Utazáshoz készülsz. Mi az amit semmikép nem hagynál otthon?
Pulcsi , körömlakk , pénztárca , telefon és fülhallgató
 
5. Mi az a három dolog amivel kilehetne űzni a világból?
1.kelbimbó  2.hagyma harmadikat nem tudok.
 
6. Mit szeretsz csinálni szabadidődben?
Barátaimmal lenni , kutyámmal játszani és blogolni.
 
7. Mi a legnagyobb álmod?
Most perpillanat nincs nagy álmom.
 
8. Mi (volt) a kedvenc tantárgyad suliba?
Német , töri és a biosz.
 
9. Kitől kaptad a neved és miért?
Apukám nevét kaptam volna , de kiderült a születésem előtt egy héttel ,hogy anyukámék kislányt várnak és így lettem Zsófi.

10. Van kedvenc sorozatod? Mi az?
Most perpillanat a Konyhafőnök
 
11. Mire vagy eddig a legbüszkébb az életedben?
A blogra és rátok ,hogy olvastok és hogy itt vagytok velem.

Sokak kapták meg ezt a díjat , és hát nem is tudom ,hogy kinek tudnám odaadni . Így nincsenek választottjaim , ha nem baj. 

3 megjegyzés:

  1. Boldog Névnapot! :)

    VálaszTörlés
  2. Boldog névnapot!
    Szerintem a német ritka ronda nyelv, de az osztrák határ mellett nekem muszáj tanulnom :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:) én szeretem , de például az unokatesóm se szereti

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!