2014. szeptember 11., csütörtök

Őszi TAG

Sziasztok:)
Juditnál láttam ezt az őszi tag-et , ezért gondoltam én is kitöltöm:)Ti is töltsétek ki bátran , és küldjétek el a linket nekem kommentbe.

1.Milyen ízesítésű a kedvenc teád??
Az én kedvencem a szilvás :) Ősszel imádok teát inni .

2.Szereted a sütőtököt ??
Amikor kicsi voltam szerettem , de mostanában nem a kedvencem.  

3.Ha meghívnának egy halloweeni buliba , mit vennél fel??
Szerintem boszi lennék.

4.Kedvenc dolgod az őszben??
A levelek hullása és az ,hogy csodaszép színekben pompáznak.

5.Ilyenkor jobban szereted a meleg színeket használni sminkeléskor??
Nem nagyon szoktam sminkelni magam.
6.Mivel töltődsz fel ilyenkor??
Jó meleg teával a meleg szobában , egy könyv társaságában :)

7.Kedvenc őszi kiegészítőd ??
Sálak <3

8.Nagy meleg pulcsi vagy vászonkabát utcára ??
nagy meleg pulcsi :)

9.Kedvenc ősszel induló sorozat ??
 A konyhafőnök

10.Sima sál vagy cső sál??
Mind a kettőt nagyon szeretem , nem tudnék választani :)

11.Előfordul ,hogy ilyenkor még napszemüveget hordasz ??
Ha nagyon jó az idő , akkor igen

12.Kedvenc őszi tevékenység??
Séta az erdőben , vagy gombaszedés .

13.Mi az a 3 dolog ,ami  beugrik elsőnek , ha az őszre gondolsz??
Levélhullás 

14.Kedvenc zene , amit ilyenkor hallgatsz??
  Nincs nagyon ilyen

15.Kedvenc illat ősszel??
levelek , és a forrótea illata   
     
   

             

2 megjegyzés:

  1. Ezt anno én is kitöltöttem, jó kis TAG :)

    VálaszTörlés
  2. Szia díjat kaptál tőlem: http://naomiblog123.blogspot.hu/2014/09/dij.html :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!